Programma

Diverse retailtoppers, vanuit formules die momenteel succesvol inspelen op veranderende consumentenbehoeften, delen de gemaakte keuzes achter hun best-practices. En wáárom die keuzes zijn gemaakt. We zoomen in op DHZ, food, out-of-home, maar ook inspirerende voorbeelden van buiten de branche én online. 

Vanaf 08:30 uur tot circa 16:00 uur

Ondanks dat het niet mogelijk is om in groten getale bij elkaar te komen, hebben we toch een oplossing gevonden. Namelijk, de Retail Roadtrip. Een interactieve en inspirerende tour met je eigen auto. Onderweg delen diverse sprekers hun visie en kansen die zij zien. Vanuit je eigen auto inzoomen op de laatste trends, praktijkvoorbeelden, nieuwe inzichten én sparren met branchegenoten. 

Drie tijdsblokken om te starten

We starten de dag bij De Loods in Nijkerk (Gildenstraat 15c te Nijkerk). We werken met 3 verschillende tijdsblokken. Je kunt een tijdsblok van jouw voorkeur aan ons doorgeven:
Blok 1: 8:30 uur | Blok 2: 9:30 uur | Blok 3: 10:30 uur

Roeland Dietvorst | Neuromarketeer 

Neuromarketeer Roeland Dietvorst trapt de dag af en neemt je in de wereld van neurowetenschap en AI. Hij vertaalt inzichten naar de praktijk van marketing en consumentengedrag.

Onderweg...

Kom je langs de mooiste plekjes, maar nog belangrijker je luistert naar 'Focusplaza Retail Radio'. Je hoort diverse sprekers die hun visie delen en de kansen die zij zien.

Frits van Eerd
CEO JUMBO

Inzichten in persoonlijke drijfveren van de grote man achter Jumbo en hoe zijn winnaarsmentaliteit de bedrijfsvoering heeft beinvloed de afgelopen jaren. 

Erik-Jan Mares
CEO Zeeman

Sinds zijn aantreden als ceo bij Zeeman is de kernwaarde ‘zuinig’ aardig opgerekt. Betekende het vroeger vooral ‘goedkoop’; voor Erik-Jan betekent ‘zuinig’ óók zuinig op de planeet en zuinig op de mensen in de hele productieketen. Intussen kost een kinder-T-shirt met Mickey Mouse-opdruk nog altijd maar 3 euro 99. Hoe doet Zeeman dat?

Gijs van Schoot
VP Global sales Too Good to Go

Binnen no-time is Too Good to Go uitgegroeid van start-up tot de nummer 1 in de inspirerende 40 van Synergie. Gijs neemt ons mee in de succesfactoren en drijvende kracht achter deze inspirerende impact-organisatie. 

Avontuurlijke break

Na de nodige kilometers gereden te hebben is het tijd voor een break op het Midland Circuit te Lelystad. Daar kun je genieten van een lekkere lunch van onze partners; Goedhart en Maza. Uiteraard wordt je hier ook getrakteerd op spannend spektakel op de baan. Als de maatregelen het toestaan is hier tevens gelegenheid om informeel bij te praten met de andere deelnemers. 

Mike Zuurbier
Sr. Business Developer PostNL

Steeds meer producenten en leveranciers proberen de consument te bereiken zonder tussenkomst van retail. Een mogelijke oplossing hiervoor is e-fulfilment, maar hoe werkt dat eigenlijk? Mike deelt inzicht en praktijkvoorbeelden uit deze wereld. 

Renée Bijvoets
Sustainability Specialist Lidl Nederland

Sinds een aantal jaar ligt de focus bij Lidl zwaar op duurzaamheid. Met een aparte afdeling en beleid op alle aspecten binnen de bedrijfsvoering zet Lidl zich in om één van de duurzaamste retailers van de wereld te worden. Renée vertelt hoe dit terugkomt in o.a. het inkoopbeleid en ketensamenwerkingen met producenten en leveranciers.

Ruud Zanders 
Founding Partner Kipster

Een 5-jarig contract met een grote retailer zonder überhaupt een kip te bezitten, dat is hoe Ruud Zanders en zijn compagnons zijn begonnen met Kipster; het meest mens, milieu en diervriendelijke pluimveebedrijf van de wereld. Benieuwd hoe zij dit voor elkaar hebben gekregen? Dat deelt Ruud op 26 mei graag met je.

Speeddate met o.a.:
Wijnand Jongen | Thuiswinkel.org

De route eindigt met een speeddate-drive-thru. Je krijgt de gelegenheid om kort (vanuit de auto) met diverse retailers kennis te maken, iets te bespreken of een vraag te kunnen stellen.
Korte, informele één-op-één gesprekken waar je je voordeel mee kunt doen! Wie wil jij ontmoeten? We kunnen je in contact brengen. 

En nog veel meer...

Houd deze pagina in de gaten, want binnenkort volgen nog meer namen... 

INTERVISIE, the retail roadtrip | De Loods Nijkerk

Google Maps inhoud kan niet getoond worden met je huidige cookie-instellingen. Selecteer "Inhoud tonen" om de inhoud te zien en de Google Maps cookie-instellingen te accepteren. Meer info kun je lezen in de https://policies.google.com/privacy [Privacyverklaring). Je kunt je altijd weer afmelden voor deze [cookie-instelling] /redirect-to-page/56a4b677-8c15-4e1a-9f69-03881401a1f4.

Inhoud tonen

Start locatie:

De Loods
Gildenstraat 15c
3861 RG Nijkerk

The Roadtrip

 

  • Actuele trends in consumentengedrag en de oorzaak hiervan
  • Best-practices van formules en merken in food en non-food
  • Retailers met hún toekomstvisie aan het woord
  • In je eigen auto, volledig Corona-proof
  • Ontmoet informeel en op veilige afstand een relevant deel van retailend Nederland
  • Diverse thema's: disruptieve technieken, veranderende samenleving, duurzaamheid, smart warehousing/logistiek en meer